středa 6. dubna 2016

Proč ?

PROČ ? ......
Proč jsem chtěla začít s anorexií ?  Proč chci bejt jedna z nich? Proč být jedna znich ?
Proč jsem začala teďka s anorexií, většina lidí bude teď říkat že jsme asi uplně blbá ale ty hlasy v hlavě jak vám neustále říkají že nezhubnete a ty deprese jak strácíte milovaný lidi jak vám všichni dokola říkají že jste tlustý a nebo špeku i když až tak na to moje postava nevypadá jako kdybych byla nějaká baculka.... a 3 roky neustálého otravování vod idiota 3x  v tejdnu věřte odehrálo se toho v mém životě mnohem víc ale to by jsme tu byli až do bůh ví do kdy...... Cvičila jsem asi 2 měsíce různé cviky ne uplně pravidelně jen když se mi chtělo a měla jsem náladu a pak skoro každej den cviky na skuliozu kterou nemam nejlepší i když se mi záda teď hodně zlepšili.... ale prostě ten pocit když vám všichni říkají : ,,ty, nikdy nezhubneš , když se tolik jíš. ´´  ale když něco takového slyšíte od táty : ,, jseš tlustá. ´´ nebo od vaše dědi či jiného příbuzenctva musím uznat že tohle pak na vás bude moct.... je to zvláštní proč se většina holek za poslední 2 roky rozhodla být anorektičkami a nebo to aspoň zkusit..... Taky mi todřív vrtalo hlavou ale nadruhou stranu je naprosto chápu chytilo mě počítání kaloríí chodím teĎ deně cca na 4 hodiny ven dřív jen do školy, čekat 20 minut než otevřou pak ze školy 35 minut čekat na autobus a pak 5 minut domu ani ne hodina či odpoledka během průběhu dne ve škole na 45 minut.... Začalo mě bavit počítání kalorií a zjišťovat kolik tam těch kalorií je... Včera jsem snědla cca 745 kcal.... což je můj aktuální cíl max. 750 kcal za den na tenhle týden vždy si budu v průběhu dalších týdnů kalorie ubírat a no znáte to  :) prostě mě to už nebaví poslouchat kecy ostatních..... tohle by bylo asi pro dnešní článek všechno :) snad se vám líbil vaše Ana girl <3



Žádné komentáře:

Okomentovat